Zpěvy rytířské vás vezmou na Šumavu.
Ale ne na tu nudnou, kam se jedete válet k Lipnu a projít se po několika krotkých kopcích.
Vezmeme vás na Šumavu víry, zázraků i beznaděje. Na Šumavu prázdných domů a mýtin, kde již jen několik kamenů prozrazuje přítomnost staré vesnice. Na Šumavu, jak si ji vysnil Klostermann. Do světa Našinců. Rytířů s revolverem a mečem za pasem, spanilých dam a kouzelných bytostí, kteří žijí mezi námi a ne náhodou jejich společnost odráží tu naši.
Svět, do kterého vás zveme, nám umožní:
Vložit do hry esenci rytířských příběhů – a to i přesto, že nechceme vytvořit larp o historických rytířích. Historie rytířství je pro nás inspirací, nikoliv cílem.
Snoubit Artuškovskou legendu s rekvizitami příznačnými moderní době. Vycházíme přitom z děl historických autorů, kteří obdobně jako my zasazovali hrdiny Avalonu do prostředí pro ně současných.
Vytvořit esteticky zajímavou hru, v níž lze kreativně pracovat s kostýmy, zbraněmi, vysílačkami i dalšími rekvizitami kombinujícími moderní a pohádkový svět – a umožnit tím intenzivnější prožitek ze soubojů a dalších herních prvků.
Protkat příběh odkazy na historii a báje. Ne proto, že bychom chtěli vytvářet naučnou hru, ale pro potěšení a možná krátké zamyšlení.